Mnoho začínajících společností se musí potýkat s omezeným rozpočtem na reklamu. Jenže právě díky ní je možné přilákat potencionální zákazníky, kteří generují zisk a pomáhají firmě růst. Je vůbec možné se vymanit z tohoto začarovaného kruhu a uspět tam, kde jiní pohoří. Pojďme si ukázat několik způsobů propagace, které jsou cenově dostupné a hodí se pro začínající businessy.
- SEO optimalizace webu
Seo on-line je jeden ze způsobů, jak zvýšit povědomí o své firmě. Internetové vyhledávače pracují s určitým algoritmem, který do jisté míry ovlivňuje, v jakém pořadí se budou jednotlivé webové odkazy na dané stránky objevovat. Výhodu mají ty, které jsou pravidelně plněny zajímavým obsahem, jejich správci pracují se správnými klíčovými slovy nebo jsou pro uživatele internetu srozumitelnější. SEO optimalizace pro vyhledávače je nesmírně důležitá, přesto je její efekt spíše pozvolný. I z tohoto důvodu na něj řada začínajících webů zapomíná, neboť je pomalý účinek spíše odrazuje. Jenže ne vždy jsou rychlá řešení ty nejlepší.
- Placená reklama
PPC reklama https://www.seoconsult.cz/co-je-ppc-reklama je druh reklamy, kdy inzerent neplatí za samotné zprostředkování reklamního obsahu na internet, ale za jednotlivé prokliky na danou webovou stránku. Sám si tak do jisté míry může určovat finanční náročnost takové reklamy. PPC reklama má navíc měřitelné výsledky již pár minut od spuštění. Pro každého klienta je vytvářena na míru dle přání a požadavků.
Mezi nejvíce používané PPC systémy u nás pak patří ten od společnosti Google – Ads nebo ten od české společnosti Seznam. Cz – Sklik. Nesmíme opomenout zmínit ale i sociální sítě jako je třeba Facebook, Instagram nebo Twitter. Sociální sítě jsou dnes skvělým prostředkem na propagaci vlastní firmy, produktu či služby. Za léta jejich fungování došlo ke zpoplatnění řady služeb, přesto jsou i pro začínající firmy cenově dostupné.